Treeningud

Õnnela ring- ja intervalltreeningud

Jõusaali ringtreening

Ringtreening arendab eelkõige lihasvastupidavust, ent vastavalt treeningu ülesehitusele koormab treening ka kogu keha lihaseid. Iga treeningtund on omanäoline – kasutatakse erinevaid treeningvahendeid ja trenažööre, sooritatakse ka harjutusi oma keharaskusega. Soojenduseks tuleks tulla tundi kindlasti 10 minutit varem, et teha soojendus  – siis oled tunni alguseks valmis.

Tunni kestvus on 55 minutit, toimub jõusaalis .Treeningu jooksul tehakse kuni 10 erinevat harjutust kõigile suurematele lihasgruppidele, iga harjutust 30 sekundi . Treening lõpeb lõdvestuse ja venitusega. Sobib nii treeningutega alustajaile kui ka edasijõudnud treenijale.

Intervalltrenn

See on suurim võimalik kalorikulu ühe treeningtunniga. Mis veelgi parem – kaloreid kulub palju ka peale trenni, kui juba puhkad! Preemiaks treenitud lihased, kiirem ainevahetus, energialaeng ja hea tuju.

Intervalltrenn põhineb metoodikal, kus lühikesed kõrge pulsiga aeroobsed lõigud vahelduvad harjutustega, kus treenime rahulikus tempos kõiki lihasgruppe.

Selline treeningviis tekitab rasvade järelpõletuse efekti: keha põletab veel pikka aega peale treeningut kaloreid oluliselt enam kui tavaolukorras.

Trenn sobib kõigile, sest intensiivsuse valid Sina ise – mina aitan. Löö kampa – juba mõne treeningkorra järel tunned end sportlasena!

Ringtreening

Õnnela treeningud lähiajal:

Sündmusi ei leitud!